Pengodeng

selamat datang


Monday, September 6, 2010

kaitan perempuan dengan senang dan susahnya lelaki =="

1st sekali...
mintak ampun..wlupon xraya lg...
kaum hawa jgn marah erk..
tb3 ter'pk' senangnye ai jd org ppn nie..
huhu


bestnye.....leh tido selalu






















ada beberapa peringkat senangnya perempuan nie...

1st) time kecik3...

anak : genggam xnak lepas
          (nak nie!!nak nie!!)
bapa: iye la...daddy blikan
         (ish..kecik3 da pandai mintak mcm3..besar mcm mne plak
          la anak ppn ak sorg nie)





2nd) time ngan bf

gf : awak...saya nak nie..baru  kuar nie...alaa...
     mahal sikit je...tp saya yg pertama pakai bnda3 nie nnti..
     awak jgk kembang nnti dpt gf mcm saya pki bnda baru nie
     kan...=)
bf : iye la...awak pye pasal saya bli la...
     (mahal ckit?die igt ak tokey balak ke apa...
       aku kembang?die igt ak heran die jd 1st pki..xpki pon ak
       kot...)




3rd) masa da kawin

isteri : waa..mana abg tau saya nak bunga nie..msti mahalkan..
          cantiknya....time kasih syg!
suami: alaaa..isteri abg...mstila tau....
          (padahal ari3 duk perli ak nak bunga tue xdpt...blh die tye
           mne ak tau plak! pandai mntak mcm3..ak mintak kawin sorg
           lg pon xnak bg...)






4th) masa da tua

mak : nak oii...meh cnie jap...tgk kawan mak nie ada jual brg...lawa nie..
         belikan tuk mak...teringin mak nak bnda nie...
anak : mak amik la mana nak...kang da siap borong panggil saya..
          saya bawak duitnya...
          (aduh...padahal baru smlm mak ak nih borong karpet mat pakistan..
           nie ntah apa plak la...rumah nie da mcm kilang simpan barang =.=")









KESIMPULANNYA

kesenangan org pempuan yg ak nak ctr kat cnie ialah....
dari KECIK hingga da KEDUT semua org LAKI belanja...
huhu..jgn marah daaaa.....

2 comments:

aZIEra itu aKu.... said...

keje ko ngate pempuan je kan....ni yg x puas ht nie...hu3

MrZuRied said...

xpuas hati silala backup kaum ko tue..haha..
(nak gurau je la)