Pengodeng

selamat datang


Friday, December 24, 2010

Kenapa Saya Suka Oh! Media Network

Oh Tidak!
1st contest yang aku join...
Contest ini aku join terus setelah terbaca Oh! Media kat facebook yang telah aku LIKE!!!
So...kalau nak join dan menang contest ni (harap-haraplah...) aku kena ikut syarat-syarat dia...
5 sebab aku gemar buka page/blog Oh! Media dan seangkatannya disebabkan :-

i) banyak informasi yang aku leh dapatkan samaada tentang hal ehwal dunia atau akhirat yang aku dah tau, aku dah lupa ataupun ak baru tahu..
ii) boleh bertukar-tukar pendapatan dengan ahli seramai 232 284 orang (buat masa ini) tentang topik yang di postkan.
iii) banyak benda pelik yang aku tak tahu boleh diperolehi di Oh! Media dan gang-gang Oh! Media .
iv) kadang-kala Oh! Media mengimbau kembali kenangan lama aku!! Contoh terbaru permainan video yang guna TAPE!!
v) sebagai blogger baru... aku mengambil kesempatan belajar daripada Oh! Media dan gang serta follower yang lain bagaimana nak tulis blog...(walaupun masih tak berapa best lagi..hehe)

sebenarnya banyak lagi yang ak dapat dari Oh! Media and the gang tapi syarat nak 5 je kan..hehe..(ayat nak lepas diri)
So...untuk penuhi syarat lain aku jugak kena sediakan link terus ke fanpage Oh! Media .
Jadi korg semua boleh terus klik benda yang berkelip dalam entry ni...senang kan??
Kat situ korg leh jugak tengok tentang contest ni..

So pada kawan-kawan lain jom lah join contest ni...
Tak rugi sebab sume yang join dapat juga hadiahnya..
 

4 comments:

aZIEra itu aKu.... said...

ko dh dpt adiah ke pkcik

MrZuRied said...

xdpt lagi..tp join la...
xtutup lagi contest nie

aZIEra itu aKu.... said...

ce ko trangkan kat aku...x bape nk phm

MrZuRied said...

terangkan apa lagi..ko klik..ok3..nie link terus ke entry contest tue...
http://ohmedia.my/contest-mudah-mengenai-oh-media