Pengodeng

selamat datang


Thursday, December 30, 2010

Lucky Draw

Ini cerita masih lagi tentang contest...
Yang lain adalah bukan dari blogger..
Tapi dari Pusanika UKM sempena minggu ICT..

Semalam..
Lepas je kelas jam 8.30 pagi tamat jam 9 .00 pagi...
Aku, Arzat, Aqrill dan Faiz menghabiskan masa lepak kat PC Fair di Pusanika..
Arzat la kot yang nak sangat beli hard disk 500g...

Usha punya usha dapat cari satu kedai jual RM 165..
Try gak la mintak kurang...
Tapi bakhil benar apek tue...

Masa sama aku pon tertarik dengan headphone yang berlonggok kat PC Fair tue..
Tapi mahal kot...RM 15...
So..
Bodek lagi apek tue...
Pe kejadah punya bakhil...
Tak nak gak diskaun...
Bukan mintak banyak..
5 hinggit je kot...
Haha...

So dengan kecewa Arzat beli je la hard disk tue...
Masa nak bayar apek tue cakap...
"lu angkat la ini barang...for u only RM 10"

Hurrayyyy...dapat gak...
Hairan dan pelik...
Nak 1 tapi bungkus 2...
Rupenya si Aqrill pon amik kesempatan...
Cisss....


Lawa x??
Mp3 tue hiasan je k...
Saja nak tunjuk aku ada Mp3 Sony tue...~~sepadan kot kaler : Pink~~
da 1 tahun usianya...
Haha

Then dengan pembelian lebih RM 50 keatas...
Dapat main roda impian..

Saya putar Halim

Dengan luck yang aku ada hari tue...
Aku dapat point paling tinggi kot...
Jeles tak korang??
dan
Aku berjaya mendapatkan Screen Cleaning ngan baucer HP RM 5...


Haa...sapa nak baucer tue...
Amik la ak tak nak guna..
Screen Cleaner aku nak...
Mahal tu..
dan..
Bertambah luck nye aku...
Kejap lagi aku nak pergi sana balik..
Untuk menghitung tinggi mana tuah aku..
Nak menang 500 g hard disk...
Jeles ke??
Klu menang kang lagi korg jeles la kan..
Haha..

So...
Disebabkan tuah banyak sangat...
Aku belikan awek aku novel yang dia tak dapat lagi...
Sebab kat Kuantan maybe Pahang kot...
Dah SOLD OUT...

 
So....
Ada yang nak pinjam ker??
Pegi mintak kebenaran kat awek aku..
Peace...

7 comments:

aZIEra itu aKu.... said...

sakan nmpk mamat2 nie shopping

MrZuRied said...

haha...shoping pe jer...ak kuar RM10 je kot..

aZIEra itu aKu.... said...

ko kedek...haha

MrZuRied said...

kedek apa...haha

aZIEra itu aKu.... said...

kedek2 la...hahhaa

:: ZuriEd :: said...

free.. heheee...

MrZuRied said...

sng jer..ko click lagu aku kat bawah skli blog aku tue...nnt ko masuk satu web..pilih lagu ko nak nnt dia ada bagi script..then msuk design... add a gadget.. amik HTML/java script pastu ko copy paste je script dia... tadaaa...da ada...