Pengodeng

selamat datang


Sunday, December 26, 2010

Salah Masa


Opsss....
nie bukan salah masa....
tapi skor untuk final piala AFF Suzuki yang baru habis tadi...
So....
Aku nak ucapkan berjuta - juta
Tahniah Kepada Harimau Malaya yang menang selesa ke atas Garuda dengan skor 3 - 0...
So....
29 bulan nie boleh la Harimau Malaya kita terbang ke Stadium Gelora Bung Karno naik Garuda dengan selesa..hehe

ok ok ok..
balik semula ke topik asal...
SALAH MASA...

erk...boleh ke salah kan masa???
haha...
sebenarnya yang salah aku dan si shafiq nie ha...
sapa suruh korg kuar nak marathon wayang ari sabtu lepas..
macam tak tau je ari tue cuti umum...
Kristmas....
padan muka korg...haha...
nak jadikan cerita...
sebab yang ak xpuas hati sangat..
kuar naik moto g area Bukit Bintang..
konon-konon elak jem ngan susah cari parking...
tapi ngan jem hampir-hampir sangkut gak..
n parking utk moto xda!!!

WTF.....Woooo..Tak Fercaya ker...
huhu...
park untuk moto dah penuh....
mau dekat 15 minit cari parking..
n nasib baik terserempak dengan satu kapel yang nak balik...
masa tue la baru benti memaki hamun..huhu...

da dapat parking terus dengan rancangan asal...
ya...
marathon wayang...
tapi....
FULL...
ala-ala cari parking tadi...
bangang sungguh..
Times Square dengan Pavilion...
semua FULL!!!
bagi hilang tension xdapat tgk...
kitorg pon amik la gambar moto dalam citer TRON...


Tapi aku tengok gambar tue xlawa r macam tue je...
Korang perasan gak kan...
Aku rasa ada sedikit penambahan baru lawa..


Amacam...
Baru mengancam patung Tron tue kan..
haha...

So..da puas hati sikit...
Sikit je la...
Bagi nak FULL kan balik kepuasan...
Aku ajak Shafiq pegi Romp kat Sungai Wang..

Ya...dan YES!!!!
aku telah shopping 2 seluar jeans....
haha...
Nak tengok??


Lawa x??
Jangan jeles k...
Klu nak ajak je aku..
Untuk teman jer..
korg kan banyak duit...
PTPTN da masukkan..
haha..

k la...kepuasan aku da FULL...
so nak tido..
cau cin cau..

7 comments:

aZIEra itu aKu.... said...

uittt nengok cite pe ri 2...

MrZuRied said...

mengong..kan ak da tulis FULL...
satu citer pon ak xtgk

aZIEra itu aKu.... said...

hahahha.......sje je nk perli...wakakaka...len kli g mid..pnuh2 pn dpt gak ak tgk..hu

MrZuRied said...

ah..malas...ak klu takat nak duk sit kat depan3 tue..mampus hidup balik pon ak xnak..menyusahkan..

aZIEra itu aKu.... said...

sape soh dok sit dpn...sit blakang la...hahha

safiza safiei said...

finally..ko beli seluar baru gak..klu x tension aku tgk ko pki suar ketat..hahahhaa

MrZuRied said...

haha..hajat nak ko belanja..tapi mcm xkan smpai je hajat tue..