Pengodeng

selamat datang


Thursday, December 30, 2010

Tahniah Pak Belang






Ni lah yang berlaku beberapa jam sudah...
Malaysia akhiri kemarau 14 tahun piala AFF Suzuki dengan kemenangan ke atas Indonesia 4 - 2...
Tahniah aku ucapkan..
Sudah diagak perkara nie akan berlaku..

"sedap gak Garuda nie"

Ternyata dan jelas yang memang aku tengok Malaysia adalah team bola sepak yang baru..
Lain dari sebelumnya...
Dari corak permainan dan segalanya termasuk usia keseluruhan skuad hanya 23 tahun..
Sebab tu K.Rajagopal aku gelarkan sebagai Arsene Wenger...
Hehe...

Tahniah juga aku ucapkan kepada penjaring terbanyak piala AFF Suzuki
dan juga
Hero kepada skuad Malaysia...
Mr Safee Sali...

Agak-agak kelab EPL nak beli dia tak?
juga kepada penjaga gawang kita...
Mr Khairul Fahmi..~~bolos hanya 3 dari 5 match / save 1 penalti~~

rasa nak suh dia je ganti Fabianski

Anyway aku rasa kecewa jugak...
Sebab tak nampak Julia Perez...
Dia cakap nak pakai seksi..

Tapi nasib baik kameraman malam tadi agak gatal..
Asyik aim awek cun jerk..
Huhu...

    vs    

Agak - agak sapa yang tergado erk??
Haha...

Opsss...
Sebelum terlupa...
Mana awek nak cuba try keeper kita..
Si Khairul Fahmi tue...
Benti la berangan...
Nanti si Elia nie marah /jeles plak...

Nite all...
Salam Kemenangan!

2 comments:

aeron yon arshad said...

tadi aku dh kol julia perez jgn dtg stadium. kalu dia dtg aku mitk clash. sebab tu dia xde td, dia syg kat aku la~ @_@

MrZuRied said...

haha...ye ke...mcm tue nasihat r dia sopan ckit...xblh lawan seksi rimau ak tue la..haha