Pengodeng

selamat datang


Sunday, January 23, 2011

Awan Nano

          Awan nano. Lagu yang indah, mempunyai maksud yang mendalam dan boleh menginsafkan kot. Lagu nyanyian dak Hafiz AF.

         Kat bawah aku letak video clip sekali. Nice video clip. Rasa macam gaya, sudut pengambilan masa wat video nie pon rasa tepat sangat. Tambah-tambah memang vokal Hafiz ni pon meletup kalau tak macam mana boleh menang vokal terbaik kan.

         Kalau nak download amik la link ni. Senang aku da sediakan tuk korang yang sememangnya malas dan berharap aku letak terus kan? Tinggal tekan je.

                             Awan Nano : Untuk si pemalas sila tekan..=p


Lirik Awan Nano : 

Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri


Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu


Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu



Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu


Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua


Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


Lihat diriku ini
Yang sekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu


Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu


Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu


Akulah awanmu yang sering kau rindu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu


Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua


Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu


Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu


Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
 

Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu



So da dengar + download, korang tau tak maksud nano? Nano setelah disesuaikan dengan perkataan awan dan juga lirik serta maksud lagu adalah tidak tentu arah, berserabut. So.. da paham maksud lagu ni tak??

          Opsss... Kawan aku nuar cakap Hafiz ni pandai berlakon dan merayu supaya ada sapa sapa amik Hafiz ni berlakon. Korang pon rasa macam tue ke?

5 comments:

[ sHarpEx ] said...

nano tu bukan satu ukuran utk saiz ke? macam nano teknologi, maksudnya teknologi yang berkaitan dengan benda yang tersangat laaaa kecil, lagi kecil dari mikro~

lalalalala. tapi mungkin ada maksud lain.

MrZuRied said...

ye la kot tue... tapi aku da usha definisi dia...disesuaikan dengan awan dan juga lirik / maksud lagu.. so aku nak menang jugak..haha

Mitsuo said...

pandai beb.. kalah ko berlakon.. huhu

mohd said...

abes tu apa maksud AWAN NANO tu?

tina said...

penulis lirik ade ckp..maksod awan nano ade cerita disebaliknye.suatu sejarah.. :)

sumber : cik penulis lirik..