Pengodeng

selamat datang


Tuesday, January 11, 2011

Best ke Citer Faster??

10/1/2011
Aku pergi tengok movie Faster...
Bersama sharpex dan Topex..
Awas!!Diorang kembar tak seiras..
Bukan takat tue je..tinggi pon macam langit ngan bumi..=p


Gambar yang tak ada kaitan..
Cuma nak bagitahu aku tak sabar tunggu cerita baru nie..

 
Tiket pratonton free yang dihadiahkan oleh ManggaAd..
Cerita yang biasa...
Suka suki je The Rock bunuh orang macam korang langgar katak guna moto kete...
Macam tue la dia bunuh orang..



HR Steak House...
Kawan kembar tak seiras tadi bawak kitorg datang sini..
Area Kg Baru... ~~Abis !! hinggit~~
Hajat nak tengok rumah yang selalu ada dalam movie melayu..
Tapi tak tahu..=_+
Sapa-sapa tahu pasni leh la bawak aku pergi lagi erk..

2 comments:

Atsuko Ichirou said...

suke la tu...
huhuuu

MrZuRied said...

haha..agak suka la..lepas nie movie lain plak