Pengodeng

selamat datang


Monday, January 24, 2011

Bila Cinta

Selama ni aku hanya pernah dengar lagu ni jer. Lagu yang versi lelaki la best sebab dengar yang dak pompuan nyanyi macam kurang jer. Lagu ni ost kepada cerita Lagenda Budak Setan. Member sume perempuan cakap yang cerita ni best la, aku kena tengok la pe la.

        
         Dan tadi aku pon dengar lagu ni untuk kali ke 160 ribu. Tiba-tiba rasa nak tengok pe yang best sangat cerita novel yang dimoviekan ni. So, rumusan untuk cerita dah lapuk tapi baru pada aku adalah best la untuk genre cinta+jiwang. Nak layan-layan blues tengah pagi di kala bintang berkelipan memang masyuk la. Haha ..


Jadi kepada sapa-sapa yang dah tengok, tak tengok tapi nak tengok, aku senangkan kerja korang bagi link tuk download terus. Nanti pandai-pandai la gabungkan dengan Hj-Split.

Download Lagenda Budak Setan :

Selamat menonton dan selamat berjiwang - jiwangan ^^

2 comments:

:: Mrs ZuriEd :: said...

ngeh ngeh.. best kan cite die.. tue la aritu xnak tgk =p
layan game jerk... lalala ~~

whitecappuccino said...

tak tengok sangat citer ni..tapi lagu dia best!baru abis tengok Spa Qistina!