Pengodeng

selamat datang


Saturday, January 22, 2011

Di PUAKA kan Azwan Ali

Kelakar pulak dengan kes baru ni. Macam-macam sebenarnya jadi kat Malaysia ni erk? Kali kita bersama Azwan Ali dan Ummi Hafilda.

        Ok. Aku memang tak tahu sangat tentang Ummi Hafilda so aku pon mintak bantuan en google. Dan baru ku tahu yang mereka ini sebenarnya adik beradik. Mungkin kali ni entry lebih kepada politik tapi aku bukan nak cerita tentang tu. Sebab blog aku bukan blog politik. Hak korang nak sokong apa dan hak aku nak sokong sapa. Cuma bukan di ceritakan di sini.

        Yang aku tahu daripada pencarian aku, Ummi Hafilda banyak diceritakan en google sebagai seorang yang mempunyai scandal dengan ramai menteri dan orang atasan. Dan lagi, beliau dengan Azwan Ali adalah adik beradik.

        Cerita bermula apabila Ummi Hafilda nak saman RM 700 juta kepada Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Wan Azizah, Karpal dan PAS. Aku difahamkan kerana Saiful Bukhari dilihat seakan tidak mampu menjatuhkan Anwar Ibrahim. Siapa tak kenal Saiful Bukhari mintak bantuan en google k. Sebab Ummi Hafilda nak saman diorang banyak tu aku tak tahu, tapi yang aku tahu ialah situasi yang terjadi apabila Azwan Ali dapat tahu perkara ni.



Ya. Ummi Hafilda telah di PUAKA kan Azwan Ali. Kelakar lak bila aku baca. Sesungguhnya mereka beradik dan lebih mengenali antara satu sama lain. Dan aku rasa Ummi Hafilda mesti menanggung malu kerana di PUAKA kan Azwan Ali.
        Apapun yang lain pembaca semua harap amik iktibar. Jangan main-main dengan adik beradik ^^. Peace No War =)







2 comments:

Mrs. Anis Laila said...

kes diorg ni dah btahun dah wan...
dah lame dah aku tau diorg ni adk bradik..hidup diorg mmg porak prnda,bmusuh2...erkk...ko xrse bhy ke post cite ni kt blog ko?

MrZuRied said...

tp bnda puaka nie baru kot..x bhaya kot..haha..xda pe..banyak org lain pon crta gak..