Pengodeng

selamat datang


Thursday, January 20, 2011

Pemain sepak bola Malaysia Di UKM

Rabu lebih kurang pukul 12.30 tengah hari kot, empat pemain Malaysia yang terlibat dengan kemengan piala AFF Suzuki akhir tahun lepas datang ke UKM anjuran UKM FC.

         Kedatangan diorang ni memang ditunggu sangat oleh budak-budak UKM terutama pompuan la. Maklumlah, hero sementara datangkan. Susah dapat peluang macam ni. Aku sebenar tak tahu pon diorang datang, kebetulan nak pergi cafe makan ternampak banner pasal diorang. So, alang ada kat sana aku tunggu la kejap.

        Atas permintaan kawan aku, aku guna tpon aku yang hampir arwah mati sebab habis bateri nak tangkap gambar hero Malaysia ni. So sempat la aku snap beberapa keping gambar setelah menyelit antara ratusan ribu pelajar yang menanti.

        

       




Gambar seerusnya pulak gambar bebudak yang tunggu beratur panjang-panjang. Sanggup plak tu nak bayar RM 2 untuk amik gambar. Aku macam besela. Jimat jadi malas kuar duit. Snap je macam tu, dapat gak gambar kan.

         Nak kata kedekut pon bukan, lagi la diorang dapat 100k dolar. Cincai kira sorang dapatlah 2.5k dolar jadi kenapa still nak bayaran RM 2 kan? Mungkin lah yang mintak tue UKM FC, tapi ntah la aku pon tak tahu. Ikut dan je otak ni nak pk pe pon. Korang pon sama kan, mesti yang ada pk macam aku. Huhu ..







Sebenarnya malas tulis entry pasal ni. Tapi sebab member nak gambar ni kan, so aku tuliskan la jugak untuk diorang. Sori tau boring entry ni..=_="

2 comments:

Mrs. Anis Laila said...

hurmm..aku xnk kutuk kat sini..haha..tapiii...=p

MrZuRied said...

tapi apa yerk??