Pengodeng

selamat datang


Friday, January 21, 2011

Pernah tengok beruk gelak sampai tergolek?

Buruk ke lawa yerk kalau beruk gelak sampai golek golek? Selalu kalau orang macam aku gelak golek golek mesti sebab benda tu kelakar + tak segan da ngan orang keliling. Abis beruk ni pe cer?

        Cuba korang layan video beruk ni. Tapi jangan korang gelak golek golek kalau tengok video ni ketawa besar golek golek. Cakap golek golek lapar teringat ayam golek. Zzzz .. Ok tak da kaitan. Layan je la..


Opss.. lupa nak bagitahu ni 18sx. Ala, korang da tengok ke? Ok la kalau da tengok tapi jangan bagitahu mak bapak. Huhu .. Kang blog aku jadi rujukan orang nak tengok benda tak senonoh lagi plak. Huhu ..

        Sapa nak belanja aku ayam golek? Lalalala~~

No comments: