Pengodeng

selamat datang


Tuesday, March 1, 2011

Saya ingin Menonton Filem World Invasion: Battle Los Angeles!

Mangga Ad datang lagi. Contest yang membuatkan aku semangat balik nak menggunakan jari untuk meriahkan balik blog ni. Apa Mangga Ad? Mangga Ad tu lebih kurang macam Nuffnang juga. Nampak tak belah kanan atas blog aku? Itu la dia Mangga Ad punya iklan. Huhu .. Ok stop. Aku tulis sebab nak menang tiket ni. Jadi kena fokus.


World Invasion : Battle Los Angeles
Bahasa : Inggeris
Genre : Aksi
Pelakon : Aaron Eckhart, Michelle Rodriguez, Roman Rodriguez, Bridget Moynahan, Ne-Yo, Michael Pena
Pengarah : Jonthan Liebesman

Empat tahun, terdapat pelbagai dokumentasi dikeluarkan mengenai penemuan UFO di serta dunia seperti France, German dan juga China. Akan tetapi, pada tahun 2011, apa yang ditemukan dahulu hanya mampu dijadikan rujukan kerana pada ketika itu dunia diserang oleh satu kumpulan kuasa yang tidak dikenali dan pada ketika itu Los Angeles telah menjadi tumpuan terakhir untuk pertempuran tersebut.

         World Invasion : Battle Los Angeles juga mengisahkan tentang sarjan Marine ( Aaron Eckhart) bersama planton barunya dalam misi menenrang kuasa luar tersebut. Filem ini telah digambarkan orang ramai seolah "Black Hawk Down ketika mahukan Hari Kemerdekaan".

So, dengan ini aku juga telah mencari trailer yang sesuai untuk movie ini. Saksikanlah.


Selamat menonton!!

2 comments: